Lista aktualności
BIEGAM I POMAGAM
Bieg Charytatywny dla naszego kolegi Waldka, Pracownika Nadleśnictwa Włoszakowice
ZAPRASZAMY DO WSCHOWY, 7 czerwca 2015 r.
Bieg Charytatywny „Biegam i pomagam" w Parku 1000-lecia we Wschowie dnia 07.06.2015 r. Oficjalne otwarcie godz. 14:00.
Cel imprezy:
• Zebranie środków finansowych na leczenie onkologiczne leśnika Waldka Kociubińskiego.
• Popularyzacja biegania i nordic walking jako najprostszej formy ruchu.
• Promowanie zdrowego stylu życia i aktywnego wypoczynku oraz integracja pokoleń poprzez sport.
• Promocja Gminy Wschowa.
Organizator:
• Komitet Społeczny „Pomoc Waldkowi" reprezentowany przez Dariusza Kociubińskiego, Rafała Jagodzika, Michała Drobnika.
Partnerzy:
• Klub Sportowy LLKS Osowa Sień.
• Nadleśnictwo Włoszakowice.
• Centrum Kultury i Rekreacji we Wschowie.
Termin i miejsce:
• Zawody odbędą się 7 czerwca 2015 roku.
• Start i meta znajdować się będą w Parku 1000-lecia (Nad Stawami) we Wschowie przy al. Konstytucji 3 Maja.
• Biuro zawodów będzie zlokalizowane w okolicach startu i mety.
Trasa i dystanse:
• TRASA 1 – 300m (przedszkola i szkoły podstawowe klasy I-II).
• TRASA 2 – 400m (1 pętla po 400m, szkoły podstawowe klasy III-IV)
• TRASA 3 – 800m (2 pętle po 400m, szkoły podstawowe klasy V-VI)
• TRASA 4 – 1200m (3 pętle po 400m, gimnazjum)
• TRASA 5 – 1250m (1 pętla, bieg towarzyszący)
• TRASA 6 – 2500m (2 pętle po 1250m, marsz nordic walking)
• TRASA 7 – 5000m (4 pętle po 1250m, bieg główny)
Nawierzchnia:
• asfalt
• ścieżki parkowe
Program zawodów:
• godz. 13:00 – 15:00 – wydawanie numerów startowych w biurze zawodów
• godz. 14:00 – oficjalne przywitanie uczestników i otwarcie zawodów
• godz. 14:05 – start biegu klas I-II szkół podstawowych
• godz. 14:15 – start biegu klas III-IV szkół podstawowych
• godz. 14:25 – start biegu klas V-VI szkół podstawowych
• godz. 14:40 – start biegu gimnazjalistów
• godz. 15:00 – start biegu towarzyszącego i marszu nordic walking
• godz. 15:30 – start biegu głównego
• godz. 16:30 – zakończenie zawodów: wręczenie i losowanie nagród wśród wszystkich uczestników
Warunki Uczestnictwa:
• Podczas odbioru numeru startowego w biurze zawodów wszyscy zawodnicy zobowiązani są do podpisania zaświadczenia, iż są świadomi zagrożeń związanych z udziałem w zawodach sportowych oraz, że stan zdrowia umożliwia im uczestnictwo w tych zawodach.
• Osoby niepełnoletnie zobowiązane są do przedstawienia zgody udziału w biegu podpisanej przez rodzica lub opiekuna prawnego
• Podczas weryfikacji w biurze zawodów zawodnicy muszą okazać dowódtożsamości.
• Uczestnicy zawodów zobowiązani są stosować się do poleceń osóbodpowiedzialnych za bezpieczeństwo, służb porządkowych i osób działających w imieniu organizatora.
• Uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych dlapotrzeb organizatora oraz wykorzystanie ich wizerunku w celu promocji i udokumentowania zawodów.
• Odbiór numeru startowego jest równoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.
Zgłoszenia:
• Zgłoszenia zawodników przyjmowane są za pośrednictwem formularza rejestracyjnego znajdującego się na stronie internetowej www.podarujmyszczescie.pl oraz w dniu zawodów w biurze zawodów.
• Zgłoszenia za pośrednictwem formularza przyjmowane będą do dnia 30 maja 2015r. Po tym terminie istnieje możliwość zgłoszenia się w dniu zawodów w czasie pracy biura zawodów.
Opłata startowa:
• Uiszczona do dnia 30 maja 2015r:
o biegi młodzieżowe: 10zł.
o bieg towarzyszący, marsz nordic walking, bieg główny: 25zł.
• Uiszczona w dniu zawodów:
o biegi młodzieżowe: 15zł.
o bieg towarzyszący, marsz nordic walking, bieg główny: 35zł.
Płatności należy dokonać na konto (według wzoru):
• Odbiorca przelewu: Waldemar Kociubiński
• Tytuł przelewu: Bieg charytatywny [imię i nazwisko, rok urodzenia]
UWAGA: [imię i nazwisko, rok urodzenia] oznacza imię i nazwisko uczestnika oraz jego rok urodzenia.
• Numer rachunku bankowego to: 95 1020 3088 0000 8502 0069 3366
Świadczenia startowe:
• Każdy zarejestrowany zawodników ramach wpisowego otrzymuje:
o numer startowy
o pamiątkowy medal
o napoje, drożdżówkę i owoc na mecie
o czekoladę (biegi dziecięce i młodzieżowe)
o okolicznościową koszulkę (bieg główny, bieg towarzyszący, marsz nordic walking)
o puchary i nagrody dla zwycięzców
o zabezpieczenie medyczne w trakcie trwania zawodów
o obsługę techniczną
o zmęczenie i zadowolenie z niesienia pomocy:)
o udział w losowaniu wartościowych nagród
• Organizator nie gwarantuje pełnych świadczeń dla osób zgłaszających się w dniu zawodów.
Klasyfikacja:
• Będzie prowadzona na podstawie wyników zatwierdzonych przez sędziego głównego.
• Wszelkie protesty i zażalenia należy zgłaszać do sędziego głównego, który ostatecznie decyduje o kolejności zawodników.
Kategoria drużynowa:
• Aby zostać sklasyfikowanym w kategorii drużynowej należy zgłosić minimum 4 osoby (lub więcej) pod jednakowo brzmiącą nazwą klubu/drużyny w formularzu zgłoszeniowym i zaznaczyć opcję „kategoria drużynowa".
• Do klasyfikacji drużynowej zostaną zliczone 4 najwyżej sklasyfikowane osoby reprezentujące jedną drużyną spośród wszystkich rozegranych biegów (biegi młodzieżowe, bieg główny i towarzyszący) oraz marszu nordic walking.
Nagrody:
• Biegi młodzieżowe: za zajęcie miejsca 1-3 w kategorii dziewcząt i chłopców – nagrody rzeczowe + puchar dla zwycięzcy.
• Bieg towarzyszący i marsz nordic walking: za zajęcie miejsca 1-3 w kategorii mężczyzn i kobiet – nagrody rzeczowe + puchar dla zwycięzcy.
• Bieg główny:
o Klasyfikacja OPEN: za zajęcie miejsca 1-3 w kategorii kobiet i mężczyzn – nagrody rzeczowe + puchar dla zwycięzcy (osoby nagradzane w kategorii OPEN nie będą nagradzane w kategoriach wiekowych).
o Kategorie wiekowe:
szkoły ponadgimnazjalne (16 – 19 lat): za zajęcie miejsca 1-3 w kategorii kobiet i mężczyzn – nagrody rzeczowe + puchar dla zwycięzcy
kobiety i mężczyźni do 35 lat (20 – 34 lat): za zajęcie miejsca 1-3 – nagrody rzeczowe + puchar dla zwycięzcy
kobiety i mężczyźni lat 35+ (lat 35 i więcej): za zajęcie miejsca 1-3 – nagrody rzeczowe + puchar dla zwycięzcy
o Klasyfikacja drużynowa: zwycięska drużyna otrzyma nagrodę niespodziankę
Postanowienia końcowe:
• Zawody odbędą się bez względu na pogodę.
• Organizator zapewnia opiekę medyczną podczas zawodów.
• Organizator nie zapewnia ubezpieczenia na życie i NNW.
• Organizator jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec uczestników zawodów.
• Organizator nie ponosi odpowiedzialności cywilnej z tytułu choroby, wypadku, odniesienia obrażeń, śmierci lub szkód jakie mogą wystąpić w związku z udziałem w zawodach.
• Organizator nie odpowiada za zaginione wartościowe przedmioty.
• Wszystkich zawodników obowiązują zasady fair-play.
• Zawodnicy nie stosujący się do postanowień zostaną zdyskwalifikowani.
• Wyniki biegów zostaną zamieszczone na stronie internetowej.
• Kontakt do organizatora: tel.: 694 491 070, 669 031 705.
• Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie zawodów. Ewentualne zmiany będą publikowane na stronie internetowej zawodów.
• Ostateczna interpretacja niniejszego regulaminu przysługuje wyłącznie organizatorowi.
„Biegam i pomagam" to impreza dla całej rodziny, podczas której chętni wezmą udział w biegach lub marszu Nordic Walking. Poza rozgrywkami sportowymi na uczestników imprezy oraz wszystkich kibiców przygotowaliśmy liczne atrakcje! Ponadto ważnym punktem tego dnia będzie losowanie wartościowych nagród: roweru, tabletu, kamery sportowej i wielu innych.
Atrakcje w dniu imprezy „Biegam i pomagam":
1. Jeden z najistotniejszych punktów to losowanie atrakcyjnych nagród wśród wszystkich uczestników biegu oraz marszu Nordic Walking. Uwaga! Przewidzieliśmy nagrodę specjalną dla najstarszego i najmłodszego uczestnika imprezy!
2. Nie martw się jeśli nie możesz wziąć udziału w biegu lub marszu Nordic Walking! Dla kibiców oraz sportowców ruszy dodatkowa aukcja z równie wartościowymi nagrodami! Każdy ma szansę!
3. Atrakcją dnia będzie wspólna rozgrzewka z profesjonalną trenerką personalną.
4. Zumba dla wszystkich! Specjalnie na ten dzień do Wschowy przyjadą najlepsze w regionie instruktorki Zumby!
5. Dla naszych małych pociech nie zabraknie atrakcji malowania twarzy.
6. Każdy chętny będzie miał możliwość wzięcia udziału w instruktażu malowania - malowanie na drewnie.
7. Miłośnicy fitnessu będą mogli obejrzeć pokaz specjalistycznego sprzętu fitness wraz z możliwością testowania.
8. Dostępne dla wszystkich w tym dniu będą również konsultacje z dietetykiem oraz analiza składu ciała.
9. Chętni będą mogli poddać się zabiegom wykonywanych przez profesjonalnych masażystów i fizjoterapeutów.
10. Nie zabraknie wypełnionego atrakcjami stoiska dla dzieci w każdym wieku!
11. Znajdzie się też miejsce na stoisko gastronomiczne z chrupiącymi zapiekankami oraz innymi pysznościami.
12. Dodatkowo pożywić się będzie można gorącą grochówką.
13. Dla ochłody nie zabraknie stoiska z lodami włoskimi oraz świeżymi goframi.
14. Do kupienia będzie również popcorn oraz wata cukrowa.
15. Całą imprezę osłodzi nam stoisko z ciastem domowego wypieku, herbatą i aromatyczna kawą.
16. Wiele innych atrakcji!
Jak widzisz atrakcji 7 czerwca nie zabraknie! Każdy uczestnik znajdzie coś dla siebie. W tym dniu liczy się Twoja obecność i pokonane kilometry dla Waldka.
Poza tym liczymy na świetną rodzinną zabawę!
Więcej: kliknij tutaj